[LUGOS-ORG] Videnje Lugosa

PChot pchott at gmail.com
Mon Aug 20 09:31:16 CEST 2007

Glede ne to da sem začel temo, bom še naprej poskusil razlagat stališča iz
večih strani.

On 8/19/07, Jaka Kranjc <lynx na mages.ath.cx> wrote:

> Ker zgleda da Andraža ni, bom pa jaz malo bolj skeptičen.
> Ideje so dobre, nekatere celo izvedljive, samo kje oziroma kako dobiti
> ljudi?
> Samoiniciative je malo. Spomni se samo neskončnih kolobocij okrog spletne
> strani.

Pri vseh kolobocija s pri spletni strani, kar se je nazajdnje delalo je
pravo skropucalo, brez glave in repa. Morda sem pristranski, vendar sem
dobil občutek da gre za veliko navzkrišže interesov.. Moje menje je takšno,
da je treba med člani preverit kaj bi radi imeli na internetni strani. Tko
da bi predlagal da se pripravi predloge in narerdi neko anketo.

Srž problema je še vedno motivacija. Strokovnjakov in PFY imamo zagotovo
> dosti, samo kako jih pripraviti do dela? Kako to prodati?

Verjetno se bi moral Lugos začet ukvarjat s supportim (plačljivim)

Za Linuxprinas sem glavna veza z Lugosom jaz in sem tudi že imel ideje kako
> rešiti našo spletno krizo (Himera [0]). Zadeva je, vsaj kar se mene tiče,
> še
> vedno idejno aktualna.

[0] http://www.mail-archive.com/lugos-org@lugos.si/msg01949.html

Prebral sem vse tele razprave  o tem kako naj bi stvar združili. Pri vsem
tem je spuščeno ali je potem stvar to LPN ali to LUGOS. Težko vrjamem da se
bi katera izmed strani odpovedala identiteti lastne strani. Osebno ne
vrjamem, da bi LPN bil  pripravljen iti pod organizacijo Lugosa, se morda
motim? Lugos pa svoje strani verjetno ne bo prepustil zunanjim. Tu jaz sedaj
vidim neka nasprotja. To se je treba razjasnit!!

Na tem mestu bi potem jaz predlagal naslednjo rešitev. Organiziral bi malce
deljeno in sicer da ostaja LPN samostojni del v okviru Lugosa za podproro in
pomoč uporabnikom preko forumov in wikija, to kar počne sedaj. Stran bi iz
Lugosove strani delovala kot podstran, medtem ko ima LPN svoj lastni dostop
kot samostojna stran. Tako bi potem prevzel Lugos skupnostna dela, LPN, pa
direktno pomoč uporabnikom. Strani spravit na skupni strežnik, ter tako
olajšat administracijo, saj bi potrebovali manj ljudi.

Toliko zaenkrat.

Lep dan, Jan

--
Macs are for those who don't want to know why their computer works.
Linux is for those who want to know why their computer works.