[LUGOS-ORG] Videnje Lugosa

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Mon Aug 20 16:04:33 CEST 2007

On Monday 20 of August 2007 09:31:16 PChot wrote:
> Pri vseh kolobocija s pri spletni strani, kar se je nazajdnje delalo je
> pravo skropucalo, brez glave in repa. Morda sem pristranski, vendar sem
> dobil občutek da gre za veliko navzkrišže interesov.. Moje menje je takšno,
> da je treba med člani preverit kaj bi radi imeli na internetni strani. Tko
> da bi predlagal da se pripravi predloge in narerdi neko anketo.
Saj vsi vemo, da je stran zanič. Posebna anketa se mi zdi nesmiselna
komplikacija. Lahko bi pa v tisto že planirano vključili kakšno vprašanje na
to temo.

Ampak problem je še vedno isti - kdo bo implementiral želje? No, tu je ta
manjši, ker se je za nekaj prčkanja po strani že javil Jure Repinc.

> Verjetno se bi moral Lugos začet ukvarjat s supportim (plačljivim)
Kdo bo pa delal? :) Pa ravno smo izgubili na razpisu. :(

> Za Linuxprinas sem glavna veza z Lugosom jaz in sem tudi že imel ideje kako

> Prebral sem vse tele razprave  o tem kako naj bi stvar združili. Pri vsem
> tem je spuščeno ali je potem stvar to LPN ali to LUGOS. Težko vrjamem da se
> bi katera izmed strani odpovedala identiteti lastne strani. Osebno ne
> vrjamem, da bi LPN bil  pripravljen iti pod organizacijo Lugosa, se morda
> motim? Lugos pa svoje strani verjetno ne bo prepustil zunanjim. Tu jaz
> sedaj vidim neka nasprotja. To se je treba razjasnit!!
Ne vem kako si to bral, saj že samo ime nakazuje na simbiozo. Je pa tole o
indentiteti bistvo problema, vsaj zdi se tako. S tehničnih vidikov jih
praktično ni.

> Na tem mestu bi potem jaz predlagal naslednjo rešitev. Organiziral bi malce
> deljeno in sicer da ostaja LPN samostojni del v okviru Lugosa za podproro
> in pomoč uporabnikom preko forumov in wikija, to kar počne sedaj. Stran bi
> iz Lugosove strani delovala kot podstran, medtem ko ima LPN svoj lastni
> dostop kot samostojna stran. Tako bi potem prevzel Lugos skupnostna dela,
> LPN, pa direktno pomoč uporabnikom. Strani spravit na skupni strežnik, ter
> tako olajšat administracijo, saj bi potrebovali manj ljudi.
Tudi to je možno, ampak si ne predstavljam najbolje. LPN ima izdelano grafično
podobo in dvomim da bi se ta lepo vsedla kot podstran lugosove beline. Pa to
tudi ne bi rešilo prav dosti problematike strani, ker bi bila lugosova še
vedno potrebna.

Včeraj sem tudi našel tisti program za obojestransko povezavo med mailman-om
in phpbb. Bom preizkusil, ko bo kaj več časa.

LP

--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sourcerous day! www.sourcemage.org