[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Marko Samastur markos at gmail.com
Mon Apr 10 22:10:36 CEST 2006

Zdravo,

2006/4/10, Miro Kranjc <miro.kranjc at siol.net>:

> Tole pa ne bo drzalo.
> 1.) Ne podpisujes odločbe temveč NAPOVED za odmero dohodnine za leto 2005.
> ODLOČBO ti potem izda pristojni davčni urad.

Drži, moja napaka. Ne spremeni v bistvu nič, ker je bilo po moje dovolj
jasno, o čem sem govoril (o vlogi vsakič razen enkrat).

eden izvirnih prihodkov države in deloma tudi lokalnih skupnosti (gre torej
> tudi za korist občine v kateri živiš in ne le države kot celote, poleg
> tega
> pa si ti tisti, ki to mora storiti - beri: si zavezanec za oddajo napovedi
> za odmero dohodnine).

Tudi drži. Mislim, da nikjer nisem trdil nasprotno, ampak verjamem, da je
bilo tako možno razumeti.

način, kot da greš hackat sistem e-davki, se mi zdi ta malo bosa. Druga je
> seveda to, da si nabiraš slavo s tem, da si glavni frajer, ker si shackal
> e-davke. Vendar pa je morda na mestu opozoriti, da je tveganje za
> tovrstnega
> hackerja izjemno, saj bi bil v primeru, da ga dobijo nedvomno drakonsko
> kaznovan (saj gre za kršenje kar cele vrste členov KZ).

OK, točka 3 je pa čisto mimo, ker jaz nikjer nisem govoril o teh rečeh. Kar
sem jaz trdil je preprosto to, da če mi država da podpisan izvod moje
napovedi, lahko S TEM OD DRŽAVE PODPISANIM IZVODOM čisto lepo dokažem, da
sem:
a) vložil napoved
b) da je dotična napoved izpolnjena z danimi podatki.

Podpis države garantira a, vsebina dokumenta pa b. In to je vse, kar si bi
sam ob vložitvi želel. In zato, da to storim, več kot očitno ne potrebujem
več kot lasten certifikat uvožen v brskalnik, ki podpira SSL.

Podpisovanje z moje strani, za katerega je dejansko potreben ActiveX/Java,
pa je namenjeno temu, da takšno zagotovilo dobi tudi davkarija. Ampak to
vsekakor ni nekaj, kar bi počel zaradi lastne koristi (oz. pri sedanji
implementaciji morda celo je). Oziroma drugače rečeno, če bi bila slovenska
davkarija pripravljena nekoliko tvegati, bi celotna reč vsekakor lahko bila
prijaznejša/varnejša za uporabnika. Koliko in ali bi se to splačalo, pa je
stvar osebne presoje.

P.s.:
> povsem se strinjam, da je dobro, da se tovrstne debate vrstijo tudi na tej
> listi, ampak a nebi mogli najti kake teme, ki ima lahko kaj več haska?

Duh bi, ampak meso je šibko ;)

Lp,

Marko