[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Miro Kranjc miro.kranjc at siol.net
Mon Apr 10 21:45:33 CEST 2006

> Oz. naj ti dam primer za dohodnino. Zato, da bi jaz lahko državi dokazal,
da je moja vloga prava, mi ne bi bilo treba podpisovati reči. Dovolj bi
bilo, da bi dobil OD DRŽAVE PODPISAN izvod. In zato seveda ne potrebujem več
kot SSL sposoben brskalnik in lasten certifikat.
> Odločbe podpisujemo izključno v korist države.

Tole pa ne bo drzalo.
1.) Ne podpisujes odločbe temveč NAPOVED za odmero dohodnine za leto 2005.
ODLOČBO ti potem izda pristojni davčni urad.

2.) To, da oddaš Napoved za odmero dohodnine je, v skladu z Zakonom o
dohodnini ( http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200621&dhid=81074
), tvoja OBVEZNOST. Prihodek iz naslova pobranih dohodninskih bveznosti je
eden izvirnih prihodkov države in deloma tudi lokalnih skupnosti (gre torej
tudi za korist občine v kateri živiš in ne le države kot celote, poleg tega
pa si ti tisti, ki to mora storiti - beri: si zavezanec za oddajo napovedi
za odmero dohodnine).

3.) To da imaš čimboljše potrdilo o tem, da si resnično oddal Napoved za
odmero dohodnine je v največji meri tvoj lasten interes. Tebe bo kačila
davčna uprava, če ne bo imela podatkov o tem, da si napoved oddal in
pravzaprav si ne predstavljam prav dobro motiva "man-in-the-middle" ki bi
želel spreminjati tvojo davčno napoved. Materialnih koristi on prav gotovo,
na tak način ne more pridobiti, seveda pa tistemu, ki bi shackal, lahko
povzroči nemalo neprijetnosti. Motiv bi bila lahko kvečjemu škodoželjnost
(zlohotnost :) ) do posameznega zavezanca ali le čisto dokazovanje, da je to
mogoče storiti. Ampak ker je škoditi komu mogoče tudi na kak bolj simpl
način, kot da greš hackat sistem e-davki, se mi zdi ta malo bosa. Druga je
seveda to, da si nabiraš slavo s tem, da si glavni frajer, ker si shackal
e-davke. Vendar pa je morda na mestu opozoriti, da je tveganje za tovrstnega
hackerja izjemno, saj bi bil v primeru, da ga dobijo nedvomno drakonsko
kaznovan (saj gre za kršenje kar cele vrste členov KZ).

Lpmk

P.s.:
povsem se strinjam, da je dobro, da se tovrstne debate vrstijo tudi na tej
listi, ampak a nebi mogli najti kake teme, ki ima lahko kaj več haska?