[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 19:01:06 CET 2003

> Dream on. Ce se ukvarjas s problemi, ki naenkrat prezvekujejo vec kot 4gb
> podatkov, podari svojo x86 masino prvemu ki pride mimo in si omisli alpho /
> power4 /  x86-64 / ultrasparc. pa vtakni noter toliko rama, kot ga mislis
> uporabljat :)

Google pravi:
Poizvedba - alpha power4 x86-64 ultrasparc trgovina - ni obrodila
nobenih sadov.
Google pravi, da alpha-e dobro podpirajo linux.  Koliko pa te reci
stanejo ?  Malo ne
morejo stati, saj jo pri mojem mentorju vsi na oddelku delijo in imajo
se sistemca, ki zanjo
skrbi.  (Blagor mojemu mentorju - samo matlab mora znat'.)  Sem pa tudi
njemu ze zabasal
masino, ko sem barval en res velik graf, ceprav ima 2G RAM-a (a to se ni
za hvaliti -
pomeni le, da se nisem na optimalen nacin lotil problema za doktorat).

> na x86 arhitekturi je intel uspel spacat skupaj PAE, ki omogoca 64gb rama,
> vendar je max process size se vedno omejen, mislim da celo na 3gb.
> vsekakor je to podrocje trenutno polno akademskih debat ... oracle in ostali
> 'veliki' se spopadajo z istimi tezavami, tako da se ni bat, da bojo slej ko
> prej kaj zgruntali :) (sam zdej zgleda da jim je 'grid computing' bolj
> obetaven kot nemogoci hacki na 32bit masinah)

No, imam res sreco, da uporabljam linux.  Windowsom je pred nekaj leti
baje se teh 32 bitov
bilo prevec.