Control-Alt-delete

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Mon Nov 10 18:40:03 CET 2003

On Monday, November 10, 2003, 18:18:56, igor wrote:

> No pravkar sem obrnil 2000x2000 matriko v dvojni natancnosti, kar je nekajkrat (mislim,
> da 4-krat) 4G.  Torej je linux moral matlabu dodeliti dodaten prostor za to spremenljivko.
> Pa si preprican, da linux kontrolira, da C-programi ne pisejo izven svojih (nekajkrat) 4G.

Kolikor vem, je ta omejitev že v samem procesorju (386 in novejši), linux
ima pri tem samo to, da je ne izklopi (tako kot to počnejo DOS in Win9x/ME).

Načeloma ti noben program, ki teče v user-spacu ne bi smel razsut sistema.

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
http://deepthought.ena.si/

The pay raise is just large enough to increase your taxes and just
small enough to have no effect on your take-home pay.
       -- Salary Axiom