[LUGOS] Control-Alt-delete

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Mon Nov 10 18:33:36 CET 2003

On Mon, 10 Nov 2003 18:18:56 +0100
igor <igor.mat at uni-mb.si> wrote:

> Logicno bi bilo, da mi v tem primeru zmrzne samo matlab, ostala okna pa
> bi morala
> delati in z misko bi moral moci priti v drugo okno in od tam iz konzole
> ubiti matlab.

Dream on. Ce se ukvarjas s problemi, ki naenkrat prezvekujejo vec kot 4gb
podatkov, podari svojo x86 masino prvemu ki pride mimo in si omisli alpho /
power4 /  x86-64 / ultrasparc. pa vtakni noter toliko rama, kot ga mislis
uporabljat :)

na x86 arhitekturi je intel uspel spacat skupaj PAE, ki omogoca 64gb rama,
vendar je max process size se vedno omejen, mislim da celo na 3gb.
vsekakor je to podrocje trenutno polno akademskih debat ... oracle in ostali
'veliki' se spopadajo z istimi tezavami, tako da se ni bat, da bojo slej ko
prej kaj zgruntali :) (sam zdej zgleda da jim je 'grid computing' bolj
obetaven kot nemogoci hacki na 32bit masinah)

--

Jure Pečar