[TeX slo] Odprava deljenja besed na koncu vrstice

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists na gmail.com
Pet Avg 21 14:53:09 CEST 2009

2009/8/21 Miha Staut je napisal:
> Pozdrav.
>
> Hvala za zelo hiter odgovor. Ker gre za celoten dokument, prva možnost odpade. Druga pravtako iz pojasnjenih razlogov. Kakor pravite sami, je tretja res najbolj elegantna. Vmes sem se spomnil tudi tudi na internet in sem naredil štih probo v Googlu. Iskanje niza "latex word division" je dalo tale zanimiv rezultat.
>
> http://www.tug.org/pipermail/texhax/2003-December/001388.html

Za "štih probo" v Googlu je najbrž lažje iskati pod ključno besedo
"hyphenation" (in morda zraven še "prevent" in "LaTeX"), ne "word
division".

Lani sem kar nekaj časa posvetila delilnim vzorcem, za izraz "word
division" pa sem danes slišala prvič in najprej pomislila, da gre
zgolj dobeseden prevod, čeprav je izraz povsem pravilen (Google sicer
najde 5x večjo pogostost besedne zveze "word break", TeX-ovci pa v
svojem žargonu skoraj izključno uporabljajo izraz "hyphenation").

Smem vprašati, v kakšnem primeru deljenje besed ni zaželjeno?

Mojca

Dodatne informacije o seznamu TeX-list