[TeX slo] Odprava deljenja besed na koncu vrstice

Miha Staut mihastaut na yahoo.co.uk
Pet Avg 21 17:44:28 CEST 2009

Seveda!

Izraz word divison sem v odsotnosti primernih referenc skoval kar sam, ampak se je izkazal za uporabnega. Deljenje besed pa bi sicer bilo zaželjeno, vendar se izkaže, da to počne v številnih primerih napačno. Ker je dokument v nastajanju dolg, bi potreboval veliko energije, da bi pregledal vsa napačna deljenja. Za žal nimam več časa. Wsekakor si bom sedaj zapomnil tudi oba bolj pravilna izraza.

Lep pozdrav
Miha