[TeX slo] Odprava deljenja besed na koncu vrstice

Miha Staut mihastaut na yahoo.co.uk
Pet Avg 21 12:57:28 CEST 2009

Pozdrav.

Hvala za zelo hiter odgovor. Ker gre za celoten dokument, prva možnost odpade. Druga pravtako iz pojasnjenih razlogov. Kakor pravite sami, je tretja res najbolj elegantna. Vmes sem se spomnil tudi tudi na internet in sem naredil štih probo v Googlu. Iskanje niza "latex word division" je dalo tale zanimiv rezultat.

http://www.tug.org/pipermail/texhax/2003-December/001388.html

Hvala še enkrat in lep pozdrav.

Miha