[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-BLA ] posiljanje datotek med pc-jem in amigo?

Rok Krulec Rok.Krulec na acm.org
Tor Maj 15 09:26:49 CEST 2001

On Mon, 14 May 2001, Rok Krajnc wrote:

> problem : kako spraviti nekaj datotek iz pc-ja na amigo?
> ovire:
> amiga nima modema, za mrezno kartico se ni slisala (vsaj ne moja)

Amigo in PC povezes s serijskim kablom.
Na Amigi potrebujes komunikacijski program, ncomm, naprimer.

Potem pozenes na PC-ju (Pazi da so nastavljene iste hitrosti, na Amigi 500 gre le 19200):

agetty -L 19200 ttyS0 vt100

v primeru, da si prikljucil kabel na COM1:

in na Amigi se ti pokaze LinuX login:

ko se loginas kot navaden user, oz. ce si /dev/ttyS0 napises v
/etc/securettys, kot root, lahko delas normalno, kar pomeni, da ce imas na
LinuXu instalirane modem-utilse, ki pridejo zraven minicoma, delujeta tudi
ukaza

sz <filename> in rz <filename>

ki sluzita za sprejemanje in posiljanje filov.

File lahko posiljas tudi spomocjo programa miniciom na LinuXu, kar pomeni,
da imas na obeh straneh terminalski program, za DOS je to TELIX za Windowz
pa HyperTERM.

Rok Krulec

Butale, 15.May 2001 @ 09:20 CET
Hops, Cefizelj !!! http://www.butale.com