[ LUGOS ] Done reading filesystems: 0 read.

Ivan Zilic Ivan.Zilic na uni-lj.si
Tor Maj 15 01:29:50 CEST 2001

Zivjo !

En problem imam - periodicno (nisem stopal, recimo na 10 minut) so se mi na
konzoli zacela pojavljati sporocila:
Done reading filesystems: 0 read.
...1
...2
...2
...3
...3
Done reading filesystems: 2 read.

Imam RH6.2, vsi paketi so original iz distribucije razen Binda, ki je 8.2.3.
Masina je ena stara 486, diska imata manj kot 1024 cilindrov.

V zadnjih dneh sem pocel zelo veliko, od ponovnega prevajanja kernela (priznam,
ogromno opcij sem spremenil), vspostavitve RAID1, instalacije PPP, AX.25, ipd.
Skratka, ne morem ugotoviti po kateri spremembi/nastavitvi so se mi je zacela
pojavljati sporocila. Malo sem se vmes tudi zastrikal z LILOm...

Ce pozenem e2fsck dobim na obeh diskih (RAID 1, remember) iste napake in sicer:
- Deleted inode 64242 has zero dtime.
- Setting filetype for entry 'log' in /dev (32066) to 6.
- Setting filetype for entry 'ndc' in /var/run (67939) to 6.
- nekaj Block bitmap differences

Zanimivo, da ko sem zadeve pofixal (vec variant, tudi onemogocil en disk v
raidu, pofixal, in obratno), fsck ni vec javljal napak do naslednjega boota, a
to ni ustavilo izpisovanja sporocil. Vsakic ko masino rebootam, so te napake na
diskih iste in s popolnoma istimi stevilkami...

V logih ni nic na to temo (nivoji logirajna so default), na netu tudi nisem
nasel resitve (tudi npr. "telinit u" nic ne spremeni...).

Je ze kdo zmagal v podobnem primeru ?

					Pozdrav,  I+

Dodatne informacije o seznamu Starilist