[ LUGOS ] Compaq Contura in instalacija

Jure Pecar pegasus na telemach.net
Pet Feb 16 19:46:21 CET 2001

Jernej Adamie wrote:

> Pozdravljeni.
> Poskušam usposobiti star laptop Compaq Contura Aero 4/33. Zadevica poseduje:
> 486/33, 8Mb, 170Mb HDD.
> D-Link DE 620 Pocket Card Ethernetka (vbijes jo v LTP port)
> PCMCIA floppy.

Res je, to zna biti precejsnja zabava. Jst mam eno podobno masinco,
486/66, 8mb rama, 340mb disk. Glavni problem dandanasnji je pomankanje
rama, saj npr. vsi redhati po 6.0 zahtevajo za _instalacijo_ vsaj 16mb
rama. Pa kdo jih je delal ... no, jst sm se lotil redhat 6.0. Se vedno
lahko kasneje naredis upgrade paketov ...
Predlog: poskusi najti cdrom za paralelen port (Stojan, hvala). Nekje na
netu staknes en page, kjer dobis redhat6.0 install floppy z supportom za
parport stuff; ce ga ne odkrijes, ti posljem dd image. Uporabi to in
stvar mora delovati.
Alternativa1: najdi pcmcia mrezno karto, ki deluje ok. Jst sm snel na
bolhi eno ne2000 alike in mi dela iz prve. Zinstaliraj prek mreze po
priljubljeni/podprti metodi: nfs,ftp,http,smb.
Z 8mb rama tudi preklaplanje med konzolami dela obupno pocasi, disk pa
tudi se ni slisal za dma transferje, tko da ne pricakuj prevec od
masine. Da se vzpostavi enostaven ssh, traja vec kot 10sec ... :)
Zato alternativa2, ki jo ze imam v planu in se jo bom lotil takoj, ko
bom imel nekaj casa odvec: *BSD, konkretno OpenBSD. Trivialna
instalacija, ki ne zahteva enormnih kolicin pomnilnika, lightweight
install (~90mb tarballov), funkcionalen in secure sistem. In to je nekje
to, kar lahko od take masine pricakujes. Upam, da ne mislis gor poganjat
Xov & co? :)

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist