[ LUGOS ] Compaq Contura in instalacija

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Sob Feb 17 13:26:01 CET 2001

On Fri, 16 Feb 2001, Jure Pecar wrote:

> Res je, to zna biti precejsnja zabava. Jst mam eno podobno masinco,
> 486/66, 8mb rama, 340mb disk. Glavni problem dandanasnji je pomankanje
> rama, saj npr. vsi redhati po 6.0 zahtevajo za _instalacijo_ vsaj 16mb

No jst sm pred pol leta istaliral na eno 486/66 (zdi se mi, da je 66, ce
ne se manj...), 8 mb rama, 250 MB disk slack 7.0. Mashina je brez cdrom
enote, ima pa mrezno kartico. Postimal sem takole:

boot disketa od slacka - lowmem.i
root disketa od slacka - color.gz
takoj naredil swap particijo & dodal swap
racunalnik sm povezal v mrezo z mojim domacim in v domacega dal install CD
here comes the hack - NETWORK BLOCK DEVICE
potem se je 486 obnasala, kot da bi mela cdrom enoto
mount /dev/nd0 /cdrom
v setup programu je treba rect, da bos sam navedel pot do instalacijskih
paketov

> Z 8mb rama tudi preklaplanje med konzolami dela obupno pocasi, disk pa
> tudi se ni slisal za dma transferje, tko da ne pricakuj prevec od
> masine. Da se vzpostavi enostaven ssh, traja vec kot 10sec ... :)

Sploh ne. Jaz sem pravzaprav od zgoraj omenjene masine dobil precej boljse
rezultate, kot sem jih pricakoval.

> to, kar lahko od take masine pricakujes. Upam, da ne mislis gor poganjat
> Xov & co? :)

Xi delajo! Jaz sem lahko normalno poganjal IceWM, xterm, xv, celo
xblockout (3d tetris) je delal. Seveda pa se ne da pognat netscape-a
:) (resnici na ljubo - verjetno se ga da, ampak jaz sem ga poskusil in ko
sem prisel nazaj z vecerje se se ni prikazal na ekranu, tako, da sem
sklepal da to ne bo to in sem naredil removepkg netscape)

Lep pozdrav,
Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist