[ LUGOS ] Compaq Contura in instalacija

Jernej Adamie jernej.adamic na guest.arnes.si
Pet Feb 16 12:41:22 CET 2001

Pozdravljeni.
Poskušam usposobiti star laptop Compaq Contura Aero 4/33. Zadevica poseduje:
486/33, 8Mb, 170Mb HDD.
D-Link DE 620 Pocket Card Ethernetka (vbijes jo v LTP port)
PCMCIA floppy.

Rad bi nanj namestil Linux in sicer tako, da bi ga lahko bootal z HDDja (ne
floppy, win95 varijante kot jo dopuščajo neke mini distribucije) fs pa bi
bil ext2. Na Internetu sem našel nekaj starih (howtoinstall AERO), ki pa so
starejše narave in mi niso pomagali dosti.

Problemi ki se pojavljajo:
- mini distribucije, ki izgledajo še najprimernejše v večini ne podpirajo
HDD intalacije.
- drvji pod linuxom imajo neugoden bug.. Ko se skonfigurira mrežna se začne
na vsake 0,5 sec pojavljati msg: Ring overrun? Restoring.
in takrat sistem ponori. Stvar naj bi bila sicer popravljena na nekem 2.3.x
kernelu, vendar nekaj podobnega naredi tudi pri 2.4.
- Poskusil sem z slackom 7.0,  7.1 in RH 6,2 ter 7.0. Slack se je enostavno
ustavil nazačetku (ramdisk load). Pri RH sem prišel do nalaganja second
stage imagea (instalacija preko ftja). Pojavil se je famozni ring overrun in
stvar se je ustavila. RH 7.1beta podpira ftp install le, če posedujes vec
kot 8Mb pomnilnika.
- 8Mb je pri naketerij distribucijah premalo za install
- CD-ROMa, ki bi ga priključil na Conturo nimam.
- PCMCIA slot je samo eden. Torej lahko imam v kartici samo disketnik
- Majhen prostor na HDD, ki onemogoča različne telovadbe

Torej: zanima me, če je kdo že poskušal nekaj podobnega in ako, kako mu je
uspelo? Prav tako prosim za kakšno PAMETNO idejo :).
Pozna kdo kakšno mini disketno distribucijo ki pozna fdisk, format in
namestitev base sistema na HDD? (npr zipslack to ni)

Hvala, Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist