[ LUGOS ] FetchMail problem

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Pon Sep 25 19:58:23 CEST 2000

Zivjo,

tu je del navodil, povzet iz 'man fetchmail':

     The  default  behavior  of  fetchmail is to prompt you for
       your mailserver password before the connection  is  estab-
       lished.   This  is  the  safest  way  to use fetchmail and
       ensures that your password will not be  compromised.   You
       may  also  specify  your  password  in your ~/.fetchmailrc
       file.  This is convenient when using fetchmail  in  daemon
       mode or with scripts.

in nekaj strani nizje:

       Here are the legal user options:

       Keyword         Opt   Function
[nepotrebne moznosti sem odstranil]

       pass[word]            Specify remote account password

Tako. Vse to pise v 'man fetchmail'. Za vse to najti pa je potrebno minuto
do dve.

'Lazji' nacin:
v $HOME/.fetchmail rc si dodaj vrstico:

pass to_je_moj_password

Za ponavljajoce pregledovanje poste s fetchmail (ne potrebujes cron-a) pa
si se malo poglej manual page od fetchmail (namig: glej pod 'daemon').

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist