[ LUGOS ] FetchMail problem

Alex Kodek electra na security.eu.org
Tor Sep 26 01:41:06 CEST 2000

postman na email.si wrote:

> Problem:
> Kako, prosim ce mi lahko kdo od Vas strokovnjakov
> razlozi (lepo prosim) prepricam FetchMail da me
> ne vprasa za geslo ko zelim prenasati e-posto
> iz mojega ISP.
> To zadevo startam (trenutno) iz komandne vrstice
> kadar se povezem na mojega ISP-ja, seveda me pri tem
> prav nickaj prijazno vprasa za geslo. Ce bi mi
> se to lahko povedali kaj naj storim da me ne sprasuje
> za geslo, bi lahko to vrstico vpisal v npr. CronTab
> pa bi bil vesel.
>
> Prosim ne mi dajati odgovorov poglej
> [...]

Resitev problema...
V /~/.fetchmailrc napises:

defaults proto pop3
user "tvoje_uporabnisko_ime"
poll tvoj.mail.server
pass "tvoje_geslo"

Sklepam, da je protokol, ki ga uporabljas pop3. . .

Ker ne uporabljam fetchmaila, tegale ne govorim iz lastnih izkusenj
temvec iz "man fetchmail", kjer med drugim pise tudi tocno to. :)

P.S. v "man fetchmail" pise, da tovrstno pocetje ni pametno z vidika
varnosti podatkov.

LP

Dodatne informacije o seznamu Starilist