[ LUGOS ] FetchMail problem

Low L. Crash lowcrash na amis.net
Pon Sep 25 19:23:36 CEST 2000

On Mon, Sep 25, 2000 at 06:54:28PM +0200, postman na email.si wrote:
> Spostovani lep pozdrav.
>
> Najprej da bo vse kot pise v vasih navodilih
> za mail listo:
>
> HW Okolje:
> PII 250 Mhz
> 128 Kb Ram
> 4 Gb HD
> TNT Nvidia video Kartica
> 2x COM Port
> 1 x Tiskalniski lpt port
> (brez USB)
> Slo tipkovnica Cherry.
>
> SW Okolje:
> Linux distribucija RedHat 6.20 (originalno kupljena)
>

> Problem:
> [...]

Uhh, ne vem ce razumem dobro kaj si vprasal. Toda vse to napises v datoteko .fetchmailrc, ki mora biti v tvojem home direktoriju. Datoteka .fetchmailrc mora biti naslednje oblike:

poll pop.email.si proto pop3
             user "username", with password password, is "user na linux masini" here;

Upam, da je to to kaj si iskal. Ce ne pa ponovno vprasaj.

LP,

Davor

Dodatne informacije o seznamu Starilist