[ LUGOS ] isdn dialin

gdb gregor.malensek na k2.net
Sob Sep 2 11:12:13 CEST 2000

Vceraj sem naredil test, tako, da sem si priboril se eno ASUSCOM ISDN
kartico, ki je identicna oni na strani dialin serverja in jo instaliral
na klienta. Povezava je stekla brez problemov ( cool ). Samo se vedno mi
ni jasno, v cem je problem, da se dva ISDN modema, en notranji, drug
zunanji na znata sporazumeti.

Ce mi zna kdo bolj natancno obrazloziti za kaj gre pri vsej stvari ali
mi vsaj namigniti, kje bi lahko prebral kaj o tem, bi bil zelo hvalezen.
Ker mi vsa stver sploh ni logicna.

cu

Andrej Mršek wrote:

> No, saj tudi USR (in tudi tisti slabsi Stollman) iz telekomovega paketa sodi
> med ta zaresne, ce je merilo to da pozna AT ukaze, saj vsak zunanji TA pozna AT
> ukaze, no vsaj ti s katerimi sem imel sam priloznost delat.

> Poglej v navodila kje in kako se nastavlja tip protokola, verjetno je kaksna
> opcija auto detect in poiskusi z njo. Ce imas recimo TA nastavljan kot ISDN
> potem ko pride analogni klic ne bo s povezavo nic. Si poiskusil ISDN-ISDN ali
> ti to dela? Navadno imajo TA en ukaz s katerim poves kasen protokol naj uporabi
> pri vhodnem klicu - in tu je ena izmed opcij auto.

> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist