[ LUGOS ] isdn dialin

Andrej Mršek andrej.mrsek na amis.net
Pet Sep 1 12:42:56 CEST 2000

> 3Com I-Courier se ne dobi zraven ISDN paketa. I-Courier je  "ta zaresen
> modem" in ga kot takega upravljas z AT ukazi na /dev/ttyS

No, saj tudi USR (in tudi tisti slabsi Stollman) iz telekomovega paketa sodi
med ta zaresne, ce je merilo to da pozna AT ukaze, saj vsak zunanji TA pozna AT
ukaze, no vsaj ti s katerimi sem imel sam priloznost delat.

> uporabljam samo za dial-out in mi s pppd-jem cisto v redu dela. Poleg
> ISDN
> protokolov obvlada tudi povezave z analognimi modemi po skoraj vseh
> analognih protokolih tja do V.90.

Poglej v navodila kje in kako se nastavlja tip protokola, verjetno je kaksna
opcija auto detect in poiskusi z njo. Ce imas recimo TA nastavljan kot ISDN
potem ko pride analogni klic ne bo s povezavo nic. Si poiskusil ISDN-ISDN ali
ti to dela? Navadno imajo TA en ukaz s katerim poves kasen protokol naj uporabi
pri vhodnem klicu - in tu je ena izmed opcij auto.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist