[ LUGOS ] isdn dialin

Domen Semolic dodo na gvcri.net
Sob Sep 2 15:27:19 CEST 2000

Zivjo!

> Vceraj sem naredil test, tako, da sem si priboril se eno ASUSCOM ISDN
> kartico, ki je identicna oni na strani dialin serverja in jo instaliral
> na klienta. Povezava je stekla brez problemov ( cool ). Samo se vedno mi
> ni jasno, v cem je problem, da se dva ISDN modema, en notranji, drug
> zunanji na znata sporazumeti.

tkole bom reku...men ubistvu tud ni jasno, samo men je tud en takole
razlozu:

ker je un notranji isdn modem in ga upravljas z isdn4linux in mu tudi
nastimas da naj uporablja syncPPP!
( /usr/local/isdn/bin/isdnctrl encap ippp0 syncppp )

un zunanji pa uporablja asyncPPP ceprav vse poteka po ISDN liniji!

> Ce mi zna kdo bolj natancno obrazloziti za kaj gre pri vsej stvari ali
> mi vsaj namigniti, kje bi lahko prebral kaj o tem, bi bil zelo hvalezen.
> Ker mi vsa stver sploh ni logicna.

hmz...nevem poglej za kaksen isdn4linux howto...ali pa na www.google.com
poisci kaj v zvezi z isdnjem!

lp,