[ LUGOS ] FetchMail problem

postman na email.si postman na email.si
Pon Sep 25 18:54:28 CEST 2000

Spostovani lep pozdrav.

Najprej da bo vse kot pise v vasih navodilih
za mail listo:

HW Okolje:
PII 250 Mhz
128 Kb Ram
4 Gb HD
TNT Nvidia video Kartica
2x COM Port
1 x Tiskalniski lpt port
(brez USB)
Slo tipkovnica Cherry.

SW Okolje:
Linux distribucija RedHat 6.20 (originalno kupljena)

Problem:
Kako, prosim ce mi lahko kdo od Vas strokovnjakov
razlozi (lepo prosim) prepricam FetchMail da me
ne vprasa za geslo ko zelim prenasati e-posto
iz mojega ISP.
To zadevo startam (trenutno) iz komandne vrstice
kadar se povezem na mojega ISP-ja, seveda me pri tem
prav nickaj prijazno vprasa za geslo. Ce bi mi
se to lahko povedali kaj naj storim da me ne sprasuje
za geslo, bi lahko to vrstico vpisal v npr. CronTab
pa bi bil vesel.

Prosim ne mi dajati odgovorov poglej
man fetchmail ali howto fetchmail ali kaj podobnega.

Te zadeve prebiram ze cca. 14 dni pa mi je sedaj
se manj jasno.

Hvala lepa za Vase cenjene odgovore.

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist