[ LUGOS ] PPP-Slack

Janez Vratanar janez.vratanar na kiss.uni-lj.si
Čet Sep 7 23:30:11 CEST 2000

Zivjo!

Mene sam zanima ce bi mi lahko pomagal pri nastavitvi ppp povezave. Imam
Slackware 7.0 in imam probleme pri nastvalvjanju skripte za
povezavo-pppsetup
Ko pozenem pppsetup in je treba vpisati stevilko, domain server, IP pa
to. In ka potem izberem da se povezem preko skripte (to je tist menu ka
je treba zbrat al se hocem povezati s pap ali chap metodo). Uglavnem tam
je treba vpisati vse kar mi server poslje ko se povezem nanj in kako na
to moj racunalnik reagira.
Ko se povezem mi server poslje:

*FE and FRI terminal *

Login:
Password:

Jas sem nastimal da je skripta pozorna na Login  in poda username in na
Password, ki ga tudi poda. Ko pozenem ppp-go mi cez nekaj casa napise
Connection script failed.

Prosim ce bi mi lohka pomagal kako se nastima ppp povezava........ker z
how-to-ji si nisem znal kej prevec pomagat.

Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist