[ LUGOS ] BIND in options

Jure Menart jure na activetools.si
Pet Sep 8 16:52:16 CEST 2000

Hm, ce se ne motim je allow-transfer le zato, da tvoj master DNS ne pusti drugim "slave" DNS-om, da bi transferali podatke o DNSu nase. allow-query pa pove, kdo "lahko" posilja querye ("vprasanja o hostih") na DNS oz. komu bo server odgovarjal.
Kot pa je ze rekel Uros, tist 32 pa pomeni netmask (32 = 255.255.255.255, kot 4 x 8 bitov).