[ LUGOS ] PPP-Slack

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Sep 7 23:59:16 CEST 2000

Zivjo,

On Thu, Sep 07, 2000 at 11:30:11PM +0200, Janez Vratanar wrote:

> Login:
> Password:
>
> Jas sem nastimal da je skripta pozorna na Login  in poda username in na
> Password, ki ga tudi poda. Ko pozenem ppp-go mi cez nekaj casa napise
> Connection script failed.

Na http://home.amis.net/ahvalica/ppp-skripti.tar.gz imas ze pripravljene
skripte, prav za slackware. Skripte in navodila se za druge distribucije so
trenutno nedosegljive, ko pa so, so na borut.rulz.org/PPP/ (slisis, Borut,
vklopi directory listing ali pa naredi index.html-je v ustreznih
poddirektorijih ;-).

Pozdrav,

		Andraz
          God is my co-pilot, but the Devil is my bombardier.

Dodatne informacije o seznamu Starilist