[ LUGOS ] problemi s printanjem preko sambe

Bostjan Muller neonatus na neonatus.net
Pon Sep 11 08:45:33 CEST 2000

* On 11-09-00 at 01:43 Blaz Podrzaj (blayo na thz.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Yo!

> A ni tako, da ce printas z Win mashine na Linux SAMBA server, vse delo
> naredi ze Win printer driver, torej print posljes direktno na printer brez
> dodatnih filtrov na tej Linux mashini? Ne vem no, mogoce se motim, jaz ne
> printam prek SAMBA-e...
>
> lp,B

+----and here the quote ends----+
Ja nebi vedel ampak sem poskusil preko raw in navadnega auto printerja na samba
masini, pa mi pri nobenem ni nic natisnil...

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na neonatus.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na neonatus.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist