[ LUGOS ] problemi s printanjem preko sambe

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Sep 11 09:50:22 CEST 2000

Zivjo!

On Mon, 11 Sep 2000, Bostjan Muller wrote:

> [...]

Ja. Ce tiskas z Win na Sambo vse naredi gonilnik za windows in posilja
na sambo samo "raw" podatke s kakrsnimi krmis tiskalnik.
Oglej si /var/log/samba ali kjer ze imas loge za Sambo in si jih dobro
oglej.
Oglej si tudi /usr/doc/samba-xxx  tam je polno zelo zanimive
dokumentacije.

Drugace je pa lahko tezava ker za sambo lpr in lpq nista v poti. Ali
imas v smb.conf vse ukaze navedene abosultno ?

Jaz imam recimo tislanik definiran kot:
/etc/smb.conf
[hp]
        comment = HP DeskJet 695C