[ LUGOS ] problemi s printanjem preko sambe

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Sep 11 00:35:21 CEST 2000

Yo!

On Sun, 10 Sep 2000, Bostjan Muller wrote:

> Na Slackware 7.1 sem si postavil sambo in nastimal lpd z apsfiltrom. Zadevo sem
> nastimal tako, da lahko sprejema printe z mreze in deluje kot print server. Z
> linux masine lahko na ta server lepo printam, vendar ko pa printam z windows
> masine mi vse izgleda v redu, tudi print se pojavi v printer queue na print
> strezniku, nekaj casa melje, nato pa izgine, ne da bi se karkoli natisnilo.

A ni tako, da ce printas z Win mashine na Linux SAMBA server, vse delo
naredi ze Win printer driver, torej print posljes direktno na printer brez
dodatnih filtrov na tej Linux mashini? Ne vem no, mogoce se motim, jaz ne
printam prek SAMBA-e...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist