[ LUGOS ] referencni cenik

Jernej Horvat j na elite.org
Čet Sep 28 23:12:41 CEST 2000

On Thu, Sep 28, 2000 at 02:58:41PM -0400, Iztok Umek wrote:

> Hja, referencni cenik ima nekoliko problemov.

nisem ga jaz napisal.

Rok(?) nam je nekoc vrgel kost v obliki cenika, ki je bojda na straneh GZ
Slovenije, ki pa nam ni dostopna. Torej neuporabna. (ce kaksna dobra dusa
poslje na listo....?).

Tega sem nasel in tudi objavil.

> Torej v resnici zaracunamo za postavitev npr. CheckPoint FW-1 kar vse
> skupaj: 215.500

odvisno na kateri OS ga instaliras....nekatere stranke imajo cudne
potrebe....nekateri bi imeli vse zastonj.....in TAKOJ.

> Po mojem je potrebno natancneje povedati, kaksen pozarni zid.

Osnovni in taksen narejen po potrebi.

> Ali je tu vstet tudi VPN?

PMM ne.

se vam zdijo cene ok? lahko bi ga oblikovali v nekaksen "nas" referencni
cenik....