[ LUGOS ] referencni cenik

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Pet Sep 29 09:44:55 CEST 2000

At 08:40 29.9.00, you wrote:
>Ze dlje casa se mi po glavi vrti ideja, da bi imeli pri LUGOSu
>moznost pridobitve nekaksne pravno veljavne listine, s katero bi
>potrjeval svoje znanje. Nekaksen certifikat ali kaj podobnega.

Spica! Ima Lugos kaj premozenja, da bo lahko kril pravne stroske, ko jih bo
stranka tozila zaradi poslovne skode, ki bo nastala, ker bo pocar z
Lugosovim potrdilom sesul pomemben sistem?

>Nekatera podjetja to ze pocnejo in s tem LUGOS odmikajo na
>stran. Zakaj b se sam matral, bral, si razbijal glavo in tezil na ircu,
>ce lahko dam 100.000 SIT in imam vse servirano na krozniku, s

Wow, poceni. Certificiranje stane mucho $$$.

Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist