[ LUGOS ] referencni cenik

Iztok Umek iztok na si-con.com
Čet Sep 28 20:58:41 CEST 2000

Hja, referencni cenik ima nekoliko problemov.

Namestitev usmerjevalnika:  69.500
Namestitev pozarnega zidu: 62.500
Namestitev NT streznika:    83.500

Torej v resnici zaracunamo za postavitev npr. CheckPoint FW-1 kar vse
skupaj: 215.500

Po mojem je potrebno natancneje povedati, kaksen pozarni zid. Ali je tu
vstet tudi VPN? Pa koliko osnovnih pravil je zajetih v ceno. Iz izkusenj
vem, da je za postavitev CP FW-1 vcasih potreben tudi cel teden (se posebej,
ce govorimo o HA).

Dodatne informacije o seznamu Starilist