[ LUGOS ] RAM problem (maybe offtopic)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Maj 29 08:43:16 CEST 2000

Yo!

Torej pojavil se mi je sledeč problem... Do sedaj sem imel ASUS TXP4
običajno Pentium ploščo, gor pa 2x po 32MB DIMM (10ns). Ta RAM sem ze pred
tem imel na neki drugi noname VIA plošči. Vse je delovalo brez
problemov. Zdaj sem pa taisti RAM vtaknil v ASUS P2L97 ploščo in zadeva se
obnaša zelo čudno, v bistvu je "čudno" preblag izraz. Zgleda nekako tako,
kot da bi bil RAM pokvarjen. Pognal sem tudi memtest. Na TXP4 in oni VIA
plošči gredo vsi testi čez brez problema, na P2L97 pa ze pri testu 0 na
screen vrže nek garbage in zadeva zmrzne.

Se je mogoče to že komu zgodilo? Možno da je plošča zanič samo dvomim. Če
se je že komu kaj podobnega zgodilo naj me kontaktira na privat pa ne zdaj
spraševat kaksne komponente so še na ploščah! Na vseh je vse isto, na
P2L97 je Celeron 400, na TXP4 P200MMX, na VIA pa P166MMX.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist