[ LUGOS ] sound + full duplex

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Maj 28 23:59:51 CEST 2000

Imam MAD16 kartico, za katero v source-u modula pise, da podpira
full duplex.
Ker je v source-ih pisalo, da mora imeti za full-duplex
delovanje alocirana 2 DMA kanala, sem malo predelal kernel, da to
storil (odstranil eno preverjanje).

Driver sedaj javi, da je alociral oba kanala, vendar se vedno
ne morem obenem predvajati .mp3-jev in snemati tistega, kar pride na
line in.

Zanima me, ce je ze komu uspelo na SB16 kompatibilni ali kaki drugi zvocni
usposobiti full-duplex mode in kaj je bilo potrebno storiti / kaj lahko
uporabim za iskanje in identifikacijo problemov.

Hvala.

Dodatne informacije o seznamu Starilist