[ LUGOS ] sound + full duplex

Jure Koren jure na hlod.net
Pon Maj 29 11:25:30 CEST 2000

On Sun, May 28, 2000 at 11:59:51PM +0200, Polz of the SBT wrote:
> Imam MAD16 kartico, za katero v source-u modula pise, da podpira
> full duplex.
> Ker je v source-ih pisalo, da mora imeti za full-duplex
> delovanje alocirana 2 DMA kanala, sem malo predelal kernel, da to
> storil (odstranil eno preverjanje).
>
> Driver sedaj javi, da je alociral oba kanala, vendar se vedno
> ne morem obenem predvajati .mp3-jev in snemati tistega, kar pride na
> line in.

Na sb 16 je to delovalo. Potem sem ga skuril in kupil vibra16, ki
pa je po pravici povedano eno sranje. NI full duplex, pa naj to
trdi kdor hoce. Ko sem nasel programming manual za kartico, sem si
lahko lepo pogledal, kako kartina NE MORE delat pravega full duplex
v 16 bitni globini.

> Zanima me, ce je ze komu uspelo na SB16 kompatibilni ali kaki drugi zvocni
> usposobiti full-duplex mode in kaj je bilo potrebno storiti / kaj lahko
> uporabim za iskanje in identifikacijo problemov.

No ja, sb64 pci deluje krasno, sb128 pci pa se bolje, za malo vec denarja.
Za sb64 pci bos odstel toliko, kolikor das za svetilko na glavi.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist