[ LUGOS ] kernel message

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Ned Maj 28 14:13:15 CEST 2000

Imam celerona 300a, kateri je skoraj leto dni deloval na 450.
Plata je Abit BX6-II, notri pa 3x64Mb RAMa, vsak od razlicnega
proizvajalca. Pred kratkim sem nadgradil kernel na verzijo 2.2.15.

Iz meni neznanega razloga se sedaj sistem pri 450 neprestano 'sesuva'.
Sporocilo, ki ga dobim n-krat ponovljeno pa je:

kernel: mem_alloc: bad slab magic (corrupt) (name=buffer_head)

Druga stvar, ki je 'drugacna' pa je izpis o BogoMips. Pred tem sem imel
ponavadi 450.xx, sedaj pa imam 614.40 -- oboje pri 450.  Ce me spomin
ne vara velja za Celerone izracun 'frekvenca x faktor 1' -- torej nekaj ne
stima.

Testiral sem ram (memtest), procesor sem preskusil pri kolegu (no, pri
njem na Windows, pa se ni sesuvalo), plata pa je bila na servisu -->
povsod delovalo OK.

Kaksen predlog?

b.
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si