[ LUGOS ] stop it !

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sre Maj 31 22:03:59 CEST 2000

Matjaz Vrecar wrote:

> [...]
> streljati? Lugos lista al pa kaka druga lista na tem svetu je
> namenjena druzenju & HKRATI resevanju problemov nekega podrocja. So
> what ce je tu pa tam kak mail off-topic stvar, ki popestri dan? Seveda
> ni noben za chain letters in podobne jajce samo ne pretiravajte s
> takimi "sam tisto kar doloca pravilnik drugace letis z liste". A ves,
> na internetu je z uporabniki treba pazljivo, vsak od njih je nekaj
> pomeni, ker samo uporabniki gradijo neko celoto... v tem primeru lugos
> listo. Lahko pa jih zacnes radirati zaradi takih "malenkosti" ampak ta

Tole se pa 100% strinjam, dejmo se poleg formalnega zdruzenja zaceti jemati
tudi kot community. V njem si ljudje zelijo, da bi se med seboj cimbolje razumeli in se v njem dobro pocutili.
pravila gor ali dol, ampak mislim, da imamo dovolj birokratske zakonodaje
ze v vsakdanjem zivljenju in, da zato nebi pretiravali s pravili...

ce pa gre kdo cez mejo dobrega okusa naj pa stvar poslje na disciplinsko komisijo in naj se oni ukvarjajo s tem, zato jo pa imamo... a ne?

> Ups, a to je za lugos-bla? :-))))
ne, ker govori o tej konkretni listi in konkretnih pravilih.. vsaj moje mnenje je tako

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist