[ LUGOS ] EOD

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sre Maj 31 20:36:51 CEST 2000

<Dejan.Klancar na uni-mb.si>Wed, 31 May 2000 na 18:52>[ LUGOS ] Gremo naprej pa...

> To je z moje strani zakljuceno in ne mislim dajat vec replayev razen ce bom
> spet sprovociran in zato primoran!

To je tako kot ce bi nekoga "na gobec" in mu nato dejal da naj vse
skupaj pozabi in da naj gremo naprej.

Ce bos sprovorican, potem prosim zlorabi lugos-bla ali pa pisi zlobnezu na
njegov privatni e-naslov. In premisli ce se hoces spustiti na njegov nivo.
Ako bo nadaljeval s svojo zlobo na lugos-listi, ga bo doletela "Kazen"
(tocka 5 v PRAVILIH).

> Ker sem eden izmed mnogih, ki je ocitno sprozil tole zadevo z citatom na
> koncu, Vam pravim, da pozabite vse skupaj in gremo naprej.

Ne. Ni bil tvoj citat vzrok, ampak splosen kaos na list.

Kot je nekoc nekdo  na tej listi ze povedal v poduk ostalim -
preden napises sporocilo oz. v tem primeru odgovor, se vprasaj ce si
poklican da to tudi storis. Tudi premisli kako bos to naredil.

> Mislim pa, da se je potrebno posteno zamisliti nad pravilom glede
> citatov na koncu maila.

Nikjer ne pise da morajo biti citati na koncu.
Pise pa

- ne citirajte prevec in ne premalo. Citat naj vsebuje vsaj "sled"
  problema in naj zavzema le kaksno tretjino sporocila;

ter

- ne citirajte ali komentirajte brez utemeljitve;

Predvsem pa je pri tvojih in ostalih sporocilih slo za:

- ne posiljajte sporocil, ki se ne ticejo Linuxa, Unix-a ali LUGOS-a
  (npr. reklame, "off-topic",...);

> Samo poglejte kaksno norija pa je sedaj nastala zaradi tega.

Politika je off-topic.

> Namrec taksna pravila so po moje malce prevec "huda", da ne recem kaj
> drugega.
> Mogoce pa bi bilo potrebno pogledati tudi kaksne druge mailing liste in
> njihova pravila.

Pravila lugos-list imajo osnove se iz casa FidoNeta. Podobna pravila imajo
tudi ostali postni seznami.
Med PRAVILI je tudi povezana na spletno stran, kjer je opisan BONTON, ki
se naj uporablja na postnih seznamih. Obvezno branje.

> Mailing lista je zato, da si med seboj pomagamo in resimo problem, ki
> ga imamo hitreje, kot pa da gledamo 100 strani dokumentacije za taksno
> stvar, ki je za nekoga trivialna.

.

Vedi pa da Linux zahteva vec znanja ter volje in tudi vpogleda pod
"havbo" se ne smes ustrasiti. To je nuja za razumevanje Linuxa.
Ce tega noces, potem si nabavi mehanika, ali pa zamenjaj vozilo.

> Kar se pa tice opomina Jernej, ni problema samo bodi bolj dosleden pa daj
> opomin tudi sebi (to se tice glede telebanov in "Moj vrt") in pa osebi, ki
> se je odzvala na moj mail.

Vsi dobili opomin. Najbolj vztrajni pa so "odsli".

Ta off-topic, slabo citirana, ... sporocila polnijo moj postni predal. Ne
samo meni. In zato mi ni vseeno kaj se pise na postnih seznamih.

EOD
--
stupidity should be painfull

Dodatne informacije o seznamu Starilist