[ LUGOS ] Gremo naprej pa dijo ...

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Sre Maj 31 23:59:20 CEST 2000

Vsem uzaloscenim, manj uzaljenim in tudi tistim bolj
odprtih dveri

Osnovni namen moje provokacije je bil prikazati
absurdnost togosti sistema. Nekateri ste(so) to pripoznali,
drugi niste(niso). V temu je ravno car sobivanja
vecje skupine ljudi na omejenem podrocju druzenja,
v tem primeru je to "dopisni seznam".
Namen sem imel napisati daljse pismo z poglobljeno
analizo "ekcesa"...  toda premislil sem si...
Kdor je razumel in uvidel je OK, kdor pa ni, je ravno tako OK.

Samo za razmislek:
LINUX ( in s tem LINUX comunity ) je znan po temu,
da je dal na ta svet "moznost izbire".  Pingvinovec
lahko izbira med razlicnimi orodji za doloceno opravilo.
Na izbiro imamo "n" razlicnih IRC klientov, "n" razlicnih
window managerjev... itd itd itd.....  ne bi sel v detalje...
sami jih dovolj dobro poznate...

Nekateri pravijo temu tudi "demokracija". Vsak izbira in izbere
kar je njemu vsec.  "demokracija" pa tudi pomeni, da je v
sistemu dolocena kolicina "kaosa"..   s tem se je potrebno sprijazniti.
Zivljenje je neke vrste "kaos", s katerim se vsakdo sporijema na svoj nacin.
hehehe...  nekateri tudi na nacin, da "unsubscribajo" poredne
clane...  in s tem je tudi v tem sistemu manj "kaosa"...   toda,
prisel bo nazaj v drugacni obliki....

Ljudje smo preprosto razlicni...

Pingvinovci praviloma ne marajo M$ Windowsov, zato, ker
imajo v tistem sistemu __samo__ en nacin, eno moznost kako
naj bo doloceno delo opravljeno...

LINUX omogoca pluralizem idej... in naravna selekcija
izbere najboljse in najbolj ucinkovite...

To pomeni , da je, po mojem mnenju, v LINUX gibanju
vgrajena precejsnja kolicina tolerance do "kaosa"...

kar se v primeru LUGOS liste ni pokazalo kot resnicno...
Kot sem ze rekel, ...  zivljenje je polno presenecenj....
in to me je dejansko presenetilo....

je kar je... poti nazaj ni....

Tudi vrtickarstvo je nacin zivljenja in sobivanja...

Bodite lepo vsi

Igor

P.S.:
sledi pismo, ki ni uspelo dospeti na LUGOS
dopisni seznam: