[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Maj 30 13:38:56 CEST 2000

On Tue, May 30, 2000 at 01:28:16PM +0200, Darko Koruga wrote:
> To ni cisto res, so kar pogoste ker so vcasih bile samo ne2k ISA kartice
> na voljo (ne PCI), 3Com je bil pa bistveno predrag. Meni je doma ISA ne2k

Ja vem da so bile popularne...ampak dandanes jih je zelo malo. No, doticna
kartica je bila nastaljena na plug'n'pray in zato ni delala. Ko sva jo
nastavila na non-pnp in po enem modprobe ne io=0x300 je vse delalo (in se
dela) OK.

> delala pod Debian-om super dokler je nisem bil primoran zamenjati za PCI
> ker mi je zmanjkalo ISA slotov. Edini problem je da rabis modul ker moras
> povedati kateri IO naslov zadeva uporablja.

Ja...drugace pa so tiste kartice (vsaj vcasih bile) kar fajn. Vsaj glede
na ceno ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
We are using Linux daily to UP our productivity -- so UP yours, Microsoft!

Dodatne informacije o seznamu Starilist