[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Tor Maj 30 13:28:16 CEST 2000

On Tue, May 30 2000, Borut Mrak wrote:

> Ne jaz, pac pa Edi Suc. Imel je neke probleme z mrezno kartico, sicer pa
> je slo. Ker ISA ne2k mrezne niso tako zelo pogoste, vecina verjetno ne bo
> imela problemov. Kolikor vem, kaksnih drugih vecjih problemov ni imel.

To ni cisto res, so kar pogoste ker so vcasih bile samo ne2k ISA kartice
na voljo (ne PCI), 3Com je bil pa bistveno predrag. Meni je doma ISA ne2k
delala pod Debian-om super dokler je nisem bil primoran zamenjati za PCI
ker mi je zmanjkalo ISA slotov. Edini problem je da rabis modul ker moras
povedati kateri IO naslov zadeva uporablja.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist