[ LUGOS ] Vprasanja?

Janez Vratanar janez.vratanar na kiss.uni-lj.si
Tor Maj 30 13:20:09 CEST 2000

Dober dan!

Imam nekaj vprasanj......bolj zacetniskih kot ne:)

!.)Zanima me kako se ppp nastavi v gnomeu.....tako da pulzno klice in
to, ker v minicomu sem si nastavil vse tako kot je treba in mi normalno
klice pulzno kot hocem, ko pa hocem da mi s ppp v gnomeu klice pulzno mi
vedno klice tonsko.........kje lahko to popravim.
2.)Ce grem v KDE mi ppp dela in se modem ze poveze na net........samo
netscape mi noce in noce nobene strani prikazti..........mi izpise da je
server name napacen pa to samo ni...............katerokoli stran dam ne
more priti do nje........ne vem kaj bi bilo....upam da se vam kaj bolj
sanja.
3.)Kako se pride v Fvwm2 desktopu ali pa v Window makerju pride do neta
ker nisem nobenega orodja za ppp nasel.

Dodatne informacije o seznamu Starilist