[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Maj 30 13:20:06 CEST 2000

On Tue, May 30, 2000 at 12:52:04PM +0200, Ales Casar wrote:
> Si to iz teh stirih CDjev ze poskusil kje instalirati? Se normalno
> instalira ali je potrebno kaksno tezko caranje?

Ne jaz, pac pa Edi Suc. Imel je neke probleme z mrezno kartico, sicer pa
je slo. Ker ISA ne2k mrezne niso tako zelo pogoste, vecina verjetno ne bo
imela problemov. Kolikor vem, kaksnih drugih vecjih problemov ni imel.

Pri instalaciji te vprasa za vsak CD posebej, potem pa ti pove, kdaj moras
vstavit katerega (zapomni si, kje je kaksen .deb).

Isto potem deluje, ko reces apt-get install nekaj. Pove ti, kateri CD moras
vstavit.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Red ship crashes into blue ship - sailors marooned.

Dodatne informacije o seznamu Starilist