[ LUGOS ] Vprasanja?

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Maj 30 13:29:48 CEST 2000

On Tue, May 30, 2000 at 01:20:09PM +0200, Janez Vratanar wrote:

[snip gnome stuff]
> 2.)Ce grem v KDE mi ppp dela in se modem ze poveze na net........samo
> netscape mi noce in noce nobene strani prikazti..........mi izpise da je
> server name napacen pa to samo ni...............katerokoli stran dam ne
> more priti do nje........ne vem kaj bi bilo....upam da se vam kaj bolj
> sanja.

v /etc/resolv.conf vpises stevilke tvojih nameserverjev.

[snip fvwm2 and wm stuff]

Mimogrede, (skoraj) vsaka distribucija ima kaksno orodje za nastavit dostop
do Interneta prek modema. Kaj ko bi si mogoce pogledal
http://borut.rulz.org/PPP/ in se ucil na takih primerih, ki niso odvisni
od posameznega window managerja oz. desktopa?

Za spoznavanje delovanja je uporabna stvar tudi PPP-HOWTO.
(http://www.linuxdoc.org/), prevod najdes nekje na Lugos-ovih straneh.

lp,

--
Borut