[ LUGOS ] Gremo naprej pa dijo ...

Nejc Novak nejc.novak na guest.arnes.si
Sre Maj 31 20:32:58 CEST 2000

Koncno nekaj pametnega!

From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of Dejan Klancar
Sent: Wednesday, May 31, 2000 6:52 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: [ LUGOS ] Gremo naprej pa dijo ...

Pozdravljeni!

Ker sem eden izmed mnogih, ki je ocitno sprozil tole zadevo z citatom na
koncu, Vam pravim, da pozabite vse skupaj in gremo naprej.

Mislim pa, da se je potrebno posteno zamisliti nad pravilom glede citatov na
koncu maila. Ker ce da kdo citat na konec in ne na zacetek, ker si je pac to
nekdo zmislil, ni to ne vem kaksna napaka. Pa saj res nismo v parlamentu.
Samo poglejte kaksno norija pa je sedaj nastala zaradi tega.

Namrec taksna pravila so po moje malce prevec "huda", da ne recem kaj
drugega.

Se pa 100% strinjam z Matjazem, Igorjem in Andrazem glede vsega, kar so
povedali. Mailing lista je zato, da si med seboj pomagamo in resimo problem,
ki ga imamo hitreje, kot pa da gledamo 100 strani dokumentacije za taksno
stvar, ki je za nekoga trivialna. In trditev, da se z tem nic ne naucis je
kratko malo bedasta.

Mogoce pa bi bilo potrebno pogledati tudi kaksne druge mailing liste in
njihova pravila.

Mislim, da pravila o tem kje je citat nimajo. Ce pa se motim pa naj mi poda
kdo dokaz.

Kar se pa tice opomina Jernej, ni problema samo bodi bolj dosleden pa daj
opomin tudi sebi (to se tice glede telebanov in "Moj vrt") in pa osebi, ki
se je odzvala na moj mail.
Ops, pa saj je podprl tebe Jernej, kaj mu bomo dali opomin ane (saj nisi
kamikaza).

To je z moje strani zakljuceno in ne mislim dajat vec replayev razen ce bom
spet sprovociran in zato primoran!

V glavnem gremo naprej pa lep pozdrav!

Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist