[ LUGOS ] tail

Armando KOVACIC Armando.KOVACIC na renault.si
Pon Maj 22 23:03:11 CEST 2000

Zdravo,

sicer ne vem zakaj rabis in ce lahko to dobis tudi drugace... Jaz
si delam reporte tako, da dnevno rotiram syslog, potem pa ga se
obdelam in si posljem report po mailu... Se mi zdi najbolj enostavno,
porocilo pa rabim dnevno, drugace je prevec za prebrat. Vsako jutro
dobim v mailbox stanje prejsnjega dne...

lp, armando

Domen Semolic wrote:

> yo!
>
> a mogoce kdo ve kako bi naredil, da bi mi iz sysloga grepal dolocene vrstice in jih zapisoval
> v dolocen fajl...
> Nekaj sem sicer ze probaval pa ne dela...
>
> tail -f /var/log/messages | grep isdn_tty* >> cifre.txt (grepa callerid)
> vendar, nekdo poklice se v fajl nc ne zapise??
>
> Ko pa killam tail se pa zapise v fajl....
> hmmm...
>
> a pozna kdo boljso resitev..?
>
> Hvala
>
> lp,