[ LUGOS ] ssh ne forwardira X

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Tor Maj 23 16:43:26 CEST 2000

Zivjo,

On Tue, 23 May 2000, you wrote:
> na remote masini napises:
> export DISPLAY=lokalna_masina:0
>
> na lokalni pa:
> xhost + remote_masina
>
> Vsaj meni to deluje.

pri povezavi prek ssh tega ni treba, ker sshd na remote_masini, ko se
povezes nanj,
odpre port 6010, prek katerega forwardira X11 na lokalno_masino.
Ce tega porta ne odpre, stvar ne dela, ne glede na vse.
In to je bil problem pri meni.

Stvar sem resil tako, da sem skopiral sshd iz ene druge masine, kjer je stvar
delala. Zgleda, da je problem v kompiliranju sshd-ja. Najbrz configure script
ni nasel necesa, kar rabi, in mi je prevedel sshd brez podpore za X11 forward.

lp,
Mitja

> LP,
> Primoz

> --
> Unix is like a wigwam -- no Gates, no Windows, and an Apache inside.

Dodatne informacije o seznamu Starilist