[ LUGOS ] Branje s paralelnega porta.

Vlado Brajer vlado.brajer na kks.s-net.net
Pon Maj 22 23:48:02 CEST 2000

hoj

na hitro...do hardware-a lahko dostopas preko standardnih funkcij iz
<ioport.h>

vrednost=inb_p(naslov);  // prebere vrednost iz registra na naslovu
outb_p(vrednost, naslov);  // vpise vrednost v register

...se pravi ce hoces prebrati statusni register od LPT1 potem naredis nekaj
takega...

 status=inb_p(0x379); // to je to...:)

kaj pa pomeni kaksen bit si pa sam poglej....

http://www.cubic.org/source/archive/hardware/parallel/paralel.html

lp, Bray++....:)