[ LUGOS ] XML gor, XML dol.

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Sre Maj 31 19:17:48 CEST 2000

> Vsak dan vidim clanke XML gor XML gor vsi ga kujejo v zvezde, jaz pa sploh
> ne vem kaj je to.
XML je nacina zapisovanja podatkov na zelo posplosen nacin. Oblika je
na prvi pogled precej podobna HTMLju, samo da ima XML strozja pravila:
Vsak tag mora ali imeti svoj koncni tag (<P></P>, ali pa mora biti sam
svoj koncni tag <p/>).

Fora je v tem, da lahko z XML shemami poves, katere podatke bo tvoj
podrazred XMLja vseboval in kako so sestavljeni, vseeno pa jih vedno lahko
parsas z splosnimi XML orodji.

> Ali je na listi kaksen strucko, ki bi na kratko povedal
> kaksne koristi bi clovek imel od tega in kje so kaksna orodja za
> izkoriscat potencial le-tega. http://www.w3.com sem ze prebral.

Nekateri browserji (recimo pfui, pfui, explorer) znajo brati in prikazovati
XML. V Perlu obstaja cel kup XML modulov, tudi za druge jezike so na
voljo knjiznjice za parsanje in doseganje posameznih elementov.

http://www.xml.com/
http://www.xml.org/
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist