[ LUGOS ] Odzivi na moj mail in dvojna merila (off topic)

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Maj 31 19:01:53 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Dejan Klancar wrote:

> Ta mail je vsekakor "off topic" in se opravicujem.

Kakor komu. Meni se vsak mail na neki listi, ki govori o tisti listi sami
in razmerah na njej, zdi cisto primerna tema za tisto listo.

> Glede olikanosti ste pa spregledali nekaj drugega. Ko je napisal Jernej v
> svojem mailu glede telebanov in prodaji racunalnika in narocilo na revijo
> "Moj vrt", ste bili vsi tiho. Pa recimo, da je bila vse skupaj sala in
> taksno sem sprejel tudi jaz. Vendar pa ko sem tudi jaz odgovoril na njegovo
> "salo" v smislu nove sale, je pa to kar naekrat neolikanost.

Tisti Jernejev mail vsekakor *ni* bil noben vzor olikanosti. Samo razen
tega mu je bolj malo kaj manjkalo. Vsekakor v tistem mailu sam zase ni
trdil, da je on, oziroma tisti njegov mail olikan. Saj ne, da bi se v
celoti strinjal z njegovim pristopom, ampak zal je v zivljenju tako, da
clovek cisto preprtosto nima casa pritoziti se nad vsem, kar ga (malo)
moti. No, ko ga kaj zmoti dovolj mocno, potem se pa pac ze oglasi.

Pri tvojem mailu si pa sam zase vsaj implicitno trdil, da si olikan,
eksplicitno si napisal, da tokrat na koncu maila ni citata, a glej ga
zlomka, na koncu je ze spet cepel citat. In to zadnje je bila tista kaplja
cez rob, da sem se odlocil pritoziti se nad tvojim ravnanjem.

> Tukaj pa vidim, da imaste dvojna merila (saj po svoje razumem, clovek je le
> na "visokem mestu" in se mu ne upate zamerit, pa ceprav tudi on naredi
> napako).

Ce mislis na dvojna merila glede na posamezne dele pravil, potem ja.
Pravila so nastala kot nek kompromis vecje mnozice ljudi z razlicnimi
interesi. Tako so v pravilu tudi tocke, s katerimi se sam ne strinjam in
seveda se potem razumljivo ne bom nic pritozeval nad tistimi, ki bodo
pregresili take dele pravil. Krsitve nekaterih drugih pravil pa me hudo
motijo in tam bom brz povzdignil svoj glas, ce bom le nasel cas za to.
Verjetno podobno razmisljajo tudi ostali.

Ce ciljas na dvojna merila glede na "gresnike", potem se pa vsaj pri meni
motis. Cisto vseeno je, kdo se pregresi. Sicer pa, kako to mislis, da so
eni na "visokem mestu"? Zame smo vsi na enakem mestu. Glede zamer je pa
vsaj pri meni tako, da se nocem zameriti prav nikomur, ampak upam se pa
vsakemu.

Kot sem ze napisal, so pravila kompromis velikega stevila ljudi z
razlicnimi interesi. Mene prepiri ne motijo prav nic, drenja in zalitev
(sploh sebe) sicer ne maram, ampak citati po koncu maila se mi zdijo se
veliko hujsi.

To zdaj ne pomeni, da pravil ni treba spostovati, ampak jaz se bom pac
pritozil samo nad tistimi, ki me najbolj motijo. Za vse pac nimam casa.

> Nikakor me ne moti to, da ste pac negirali moj mail, ampak bodito tako
> pravicni in obsodite vsakega, ki dela napake in ne samo "male ljudi" na
> listi.

Upam, da sem ti pojasnil, zakaj sem obsodil tebe, Jerneja pa ne.

Sicer pa, v tem tvojem mailu vec ni opaziti citata na koncu. Pohvalno! Ce
bo tako tudi v prihodnje, potem je bil namen vsega skupaj dosezen. Vsak,
ki preneha s takim pocetjem, je zelo dobrodosel.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist