[ LUGOS ] Gremo naprej pa dijo ...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Maj 31 19:21:41 CEST 2000

On Wed, May 31, 2000 at 06:52:29PM +0200, Dejan Klancar wrote:
> Ker sem eden izmed mnogih, ki je ocitno sprozil tole zadevo z citatom na
> koncu, Vam pravim, da pozabite vse skupaj in gremo naprej.

Tocno. Se to napisem, potem pa EOD. (End Of Discussion). Upam.

> Mislim pa, da se je potrebno posteno zamisliti nad pravilom glede citatov na
> koncu maila. Ker ce da kdo citat na konec in ne na zacetek, ker si je pac to
> nekdo zmislil, ni to ne vem kaksna napaka. Pa saj res nismo v parlamentu.
> Samo poglejte kaksno norija pa je sedaj nastala zaradi tega.

Pravzaprav ni problem citat na koncu. Problem je, ker je citata _prevec_.
(Se eno) nenapisano pravilo je, naj bo citata najvec eno tretjino celotnega
sporocila. Seveda se razume, da ni nic narobe, ce je citata vec, ker sicer
ne bi bil razviden pomen celotnega sporocila, vendar vse v mejah normale.

> Se pa 100% strinjam z Matjazem, Igorjem in Andrazem glede vsega, kar so
> povedali. Mailing lista je zato, da si med seboj pomagamo in resimo problem,
> ki ga imamo hitreje, kot pa da gledamo 100 strani dokumentacije za taksno
> stvar, ki je za nekoga trivialna. In trditev, da se z tem nic ne naucis je
> kratko malo bedasta.

Seveda. Ce zastavis vprasanje tipa:

"Prebral sem man page in FAQ od fetchmaila, pa mi vseeno noce pobirati poste
s protokolom APOP, ali kdo ve zakaj se to zgodi? Uporabljam fetchmail verzije
3.1.5 na RedHat-u 8.34."

pomeni, da si se vsaj malo potrudil. Gotovo ti bo kdo pomagal.

Ce pa zastavis vprasanje tipa:

"Vceraj sem prvic instaliral lInukse in v X-windosih mi ne dela modem" se
ponavadi zacnejo taki threadi. Ne trdim, da si ti to napisal, ampak govorim
na splosno, da ne bo zamere.

http://www.gweep.bc.ca/~edmonds/usenet/ml-etiquette.html

> Mislim, da pravila o tem kje je citat nimajo. Ce pa se motim pa naj mi poda
> kdo dokaz.

Preberi si kar pise na zgornjem URL-ju. To, da k odgovoru vtikas celotno
izvirno sporocilo je narobe. To da ga pripnes spodaj je ravno toliko
iritirajoce kot to, da ja najprej celotno izvirno sporocilo in sele potem
enovrsticen odgovor. V vsakem primeru pa bo bralec (vsaj jaz) moral kar
nekajkrat pritisnit PageDown, da se bo prebil do konca. Kjer bo ena vrstica
ali celo nic.

> Kar se pa tice opomina Jernej, ni problema samo bodi bolj dosleden pa daj
> opomin tudi sebi (to se tice glede telebanov in "Moj vrt") in pa osebi, ki
> se je odzvala na moj mail.
> Ops, pa saj je podprl tebe Jernej, kaj mu bomo dali opomin ane (saj nisi
> kamikaza).

Ali je Jernej mogoce koga poimensko navedel? Njegovo pismo ni bilo ravno
zgled tolerance in prijaznosti, vendar ni zmerjal nobenega Jerneja Novaka,
je tako? Ce se kdo vidi v njegocem opisu pa je to zgolj njegov problem.
Ali premalo samospostovanja ali pa je resnicno bolj primeren za vrtickarja.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Condoms are like listening to a symphony with cotton in your ears.

Dodatne informacije o seznamu Starilist